De 10 meest voorkomende klachten bij 
aannemers en waarom wij anders zijn!

1.
Mijn aannemer wil voordat hij begint al een forse aanbetaling op arbeid van 30 of 40%

David Verbouwingen werkt zonder aanbetaling op arbeid. U betaalt pas achteraf aan het eind van iedere gewerkte week wanneer u tevreden bent over de uitgevoerde werkzaamheden! Dit noemen wij de unieke tevredenheidsgarantie!

2.
Mijn aannemer heeft enorme wachttijden om om een offerte op te nemen, laat staan dat hij snel kan starten!

David Verbouwingen streeft er altijd naar om u binnen een week een mogelijkheid voor een afspraak te bieden! Daarnaast is er de mogelijkheid om een project binnen 2 weken na de acceptatie van de offerte te starten

3.
Mijn aannemer rekent een behoorlijke winstopslag op de toch al zo dure materialen!

David Verbouwingen koopt voor u de benodigde materialen bij de groothandel en berekent deze één op één aan u door! U koopt dus materiaal tegen inkoopsprijs. Dit scheelt u zo'n 20 tot 30% op materialen!

4.
Mijn aannemer is begonnen en maakt de klus niet af! Hij heeft tussendoor telkens andere klussen te doen die voorrang krijgen!

Wanneer David Verbouwingen aan een project start zullen wij niet eerder vertrekken voordat het af is!

5.
Mijn aannemer heeft vage garantievoorwaarden met veel kleine lettertjes!

David Verbouwingen heeft geen moeilijke garantievoorwaarden! Wanneer er iets niet in orde is wordt dit altijd kosteloos voor u opgelost!

6.
Mijn aannemer is altijd erg slecht bereikbaar! Zeker wanneer er iets mis is hanteert hij de welbekende struisvogelpolitiek!

Bij David Verbouwingen heeft u rechtstreeks contact met de eigenaar! Hans Eits is zeven dagen per week voor u bereikbaar! Dus ook in de avonduren of in het weekend! Ja, zelfs op een feestdag mag u gerust bellen wanneer u een brandende vraag heeft, want wij nemen uw project serieus! Mocht het voorkomen dat Hans even niet kan opnemen belt hij u altijd heel snel weer terug!

7.
Mijn aannemer maakt misbruik van de krapte op de markt en hanteert exorbitant hoge prijzen!

Bij David Verbouwingen hanteren wij een alleszins redelijk en zeer concurrerend uurtarief!

8.
Mijn aannemer heeft van alles en nog wat beloofd maar komt het op tijd opleveren niet na!

Wanneer dreigt dat een project niet op tijd zal worden opgeleverd dan zorgt David Verbouwingen voor extra mankracht zodat u toch weer op tijd uw woning in kan!

9.
Toen ik niet tevreden over mijn aannemer was en de overeenkomst wilde beëindigen verwees hij mij naar de boeteclausule in het contract en moest ik een fors bedrag betalen om onder hem uit te komen!

David Verbouwingen werkt zonder aanbetaling en zonder boeteclausule! Wanneer u tussentijds de overeenkomst wilt beëindigen kan dit zonder verdere kosten!

10.
Mijn aannemer werkt met Pools personeel. De communicatie verliep erg slecht!

Bij David Verbouwingen heeft u altijd een Engelstalige of desgewenst een Nederlandstalige projectcoördinator die zorgt voor de juiste communicatie tussen u en de vaklieden!

11.
Hoeveel moet ik bij jullie aanbetalen als aannemer uit Rotterdam?

Veel bedrijven uit Rotterdam werken met forse aanbetalingen op arbeid van 30 tot 40%. Wij bij David Verbouwingen Rotterdam vinden dat maar niks en daarom werken wij zonder aanbetaling op de arbeid. Aan het eind van iedere gewerkte werkweek hoeft u pas te betalen voor de uitgevoerde werkzaamheden en dat alleen als u tevreden bent. Wij werken namelijk met een unieke tevredenheidsgarantie.

12.
Hoelang zijn de wachttijden in Rotterdam en komt de offerte snel binnen?

Wij van David Verbouwingen streven er altijd naar om al binnen één week een afspraak te regelen met u. Vervolgens zullen wij pijlsnel de offerte naar u sturen. Accepteert u de offerte? Dan kunt u kiezen voor de mogelijkheid om binnen twee weken te starten met het project in Rotterdam. Bij ons heeft u dus geen last van extreem lange wachttijden.

13.
Wordt er een winstopslag berekend op de materialen?

Nee, wij zetten geen winstmarge op de materialen die wij gebruiken. U koopt de materialen dus bij ons voor de inkoopprijs. In vergelijking met andere aannemers kan dit u tot 30% in de kosten schelen. Wij kunnen u daarom ook een zeer concurrerend uurtarief geven.

14.
Hoe lang duurt een aannemer in Rotterdam?

Als u ons als aannemer huurt zullen wij geen klussen tussendoor voorrang geven. Onze focus ligt volledig op uw project en wij vertrekken pas als het af is. Dreigt het project toch niet binnen de afgesproken tijd af te komen? Dan lossen wij dit gelijk voor u op. Wij zullen extra mankracht inzitten om het toch op tijd af te krijgen. Zo weet u altijd zeker dat bij ons uw project binnen de afgesproken tijd af is. Daarnaast hebben wij geen onduidelijke garantievoorwaarde en wordt alles goed voor u geregeld.

15.
Hoe is het contact met de aannemer?

Als u voor ons kiest als aannemersbedrijf uit Rotterdam kunt u ons zeven dagen per week bellen. De persoon waar u contact mee krijgt is de eigenaar zelf. Indien gewenst kunt u ons zelfs in de avonduren of feestdagen bellen. Hebben wij u telefoontje gemist? Dan zullen wij altijd zo snel mogelijk terugbellen.

16.
Hoe is de communicatie met het personeel?

Wij zorgen ervoor dat er altijd goede communicatie is. Er is altijd een Engelstalige projectcoördinator aanwezig. Heeft u liever iemand die Nederlands spreekt dan is dat zo geregeld. Bij ons kunnen wij u goede communicatie tussen u en ons personeel garanderen.

17.
Wat kost een complete verbouwing?

Elke woning of kantoor in Rotterdam is anders, wat natuurlijk ook elke verbouwing helemaal anders maakt. Een verbouwing is een traject wat maatwerk bevat, waardoor hier geen standaard prijs aan te hangen valt. Wel kunnen wij u beloven dat wij zeer redelijk en een concurrerend uurtarief aanbieden. Wilt u weten hoeveel het u exact gaat kosten? Vraag dan een offerte bij één van onze experts aan.

18.
Welke klussen doen jullie als aannemer?

Wij hebben een zeer breed portfolio als aannemer uit Rotterdam en kunnen bijna alle klussen voor u uitvoeren. De klussen die wij uitvoeren zijn onder andere verbouwingen, renovaties, badkamer verbouwingen, elektricien, timmerman, schilderen, loodgieter, tegels zetten en stukadoor.

19.
Hoeveel moet ik bij jullie aanbetalen als aannemer uit Alkmaar?

Veel bedrijven uit Alkmaar werken met forse aanbetalingen op arbeid van 30 tot 40%. Wij bij David Verbouwingen Alkmaar vinden dat maar niks en daarom werken wij zonder aanbetaling op de arbeid. Aan het eind van iedere gewerkte werkweek hoeft u pas te betalen voor de uitgevoerde werkzaamheden en dat alleen als u tevreden bent. Wij werken namelijk met een unieke tevredenheidsgarantie.

20.
Hoelang zijn de wachttijden in Alkmaar en komt de offerte snel binnen?

Wij van David Verbouwingen streven er altijd naar om al binnen één week een afspraak te regelen met u. Vervolgens zullen wij pijlsnel de offerte naar u sturen. Accepteert u de offerte? Dan kunt u kiezen voor de mogelijkheid om binnen twee weken te starten met het project in Alkmaar. Bij ons heeft u dus geen last van extreem lange wachttijden.

21.
Wordt er een winstopslag berekend op de materialen?

Nee, wij zetten geen winstmarge op de materialen die wij gebruiken. U koopt de materialen dus bij ons voor de inkoopprijs. In vergelijking met andere aannemers kan dit u tot 30% in de kosten schelen. Wij kunnen u daarom ook een zeer concurrerend uurtarief geven.

22.
Hoe lang duurt een aannemer in Alkmaar?

Als u ons als aannemer huurt zullen wij geen klussen tussendoor voorrang geven. Onze focus ligt volledig op uw project en wij vertrekken pas als het af is. Dreigt het project toch niet binnen de afgesproken tijd af te komen? Dan lossen wij dit gelijk voor u op. Wij zullen extra mankracht inzitten om het toch op tijd af te krijgen. Zo weet u altijd zeker dat bij ons uw project binnen de afgesproken tijd af is. Daarnaast hebben wij geen onduidelijke garantievoorwaarde en wordt alles goed voor u geregeld.

23.
Hoe is het contact met de aannemer?

Als u voor ons kiest als aannemersbedrijf uit Alkmaar kunt u ons zeven dagen per week bellen. De persoon waar u contact mee krijgt is de eigenaar zelf. Indien gewenst kunt u ons zelfs in de avonduren of feestdagen bellen. Hebben wij u telefoontje gemist? Dan zullen wij altijd zo snel mogelijk terugbellen.

24.
Hoe is de communicatie met het personeel?

Wij zorgen ervoor dat er altijd goede communicatie is. Er is altijd een Engelstalige projectcoördinator aanwezig. Heeft u liever iemand die Nederlands spreekt dan is dat zo geregeld. Bij ons kunnen wij u goede communicatie tussen u en ons personeel garanderen.

25.
Wat kost een complete verbouwing?

Elke woning of kantoor in Alkmaar is anders, wat natuurlijk ook elke verbouwing helemaal anders maakt. Een verbouwing is een traject wat maatwerk bevat, waardoor hier geen standaard prijs aan te hangen valt. Wel kunnen wij u beloven dat wij zeer redelijk en een concurrerend uurtarief aanbieden. Wilt u weten hoeveel het u exact gaat kosten? Vraag dan een offerte bij één van onze experts aan.

26.
Welke klussen doen jullie als aannemer?

Wij hebben een zeer breed portfolio als aannemer uit Alkmaar en kunnen bijna alle klussen voor u uitvoeren. De klussen die wij uitvoeren zijn onder andere verbouwingen, renovaties, badkamer verbouwingen, elektricien, timmerman, schilderen, loodgieter, tegels zetten en stukadoor.

27.
Hoeveel moet ik bij jullie aanbetalen als aannemer uit Almere?

Veel bedrijven uit Almere werken met forse aanbetalingen op arbeid van 30 tot 40%. Wij bij David Verbouwingen Almere vinden dat maar niks en daarom werken wij zonder aanbetaling op de arbeid. Aan het eind van iedere gewerkte werkweek hoeft u pas te betalen voor de uitgevoerde werkzaamheden en dat alleen als u tevreden bent. Wij werken namelijk met een unieke tevredenheidsgarantie.

28.
Hoelang zijn de wachttijden in Almere en komt de offerte snel binnen?

Wij van David Verbouwingen streven er altijd naar om al binnen één week een afspraak te regelen met u. Vervolgens zullen wij pijlsnel de offerte naar u sturen. Accepteert u de offerte? Dan kunt u kiezen voor de mogelijkheid om binnen twee weken te starten met het project in Almere. Bij ons heeft u dus geen last van extreem lange wachttijden.

29.
Wordt er een winstopslag berekend op de materialen?

Nee, wij zetten geen winstmarge op de materialen die wij gebruiken. U koopt de materialen dus bij ons voor de inkoopprijs. In vergelijking met andere aannemers kan dit u tot 30% in de kosten schelen. Wij kunnen u daarom ook een zeer concurrerend uurtarief geven.

30.
Hoe lang duurt een aannemer in Almere?

Als u ons als aannemer huurt zullen wij geen klussen tussendoor voorrang geven. Onze focus ligt volledig op uw project en wij vertrekken pas als het af is. Dreigt het project toch niet binnen de afgesproken tijd af te komen? Dan lossen wij dit gelijk voor u op. Wij zullen extra mankracht inzitten om het toch op tijd af te krijgen. Zo weet u altijd zeker dat bij ons uw project binnen de afgesproken tijd af is. Daarnaast hebben wij geen onduidelijke garantievoorwaarde en wordt alles goed voor u geregeld.

31.
Hoe is het contact met de aannemer?

Als u voor ons kiest als aannemersbedrijf uit Almere kunt u ons zeven dagen per week bellen. De persoon waar u contact mee krijgt is de eigenaar zelf. Indien gewenst kunt u ons zelfs in de avonduren of feestdagen bellen. Hebben wij u telefoontje gemist? Dan zullen wij altijd zo snel mogelijk terugbellen.

32.
Hoe is de communicatie met het personeel?

Wij zorgen ervoor dat er altijd goede communicatie is. Er is altijd een Engelstalige projectcoördinator aanwezig. Heeft u liever iemand die Nederlands spreekt dan is dat zo geregeld. Bij ons kunnen wij u goede communicatie tussen u en ons personeel garanderen.

33.
Wat kost een complete verbouwing?

Elke woning of kantoor in Almere is anders, wat natuurlijk ook elke verbouwing helemaal anders maakt. Een verbouwing is een traject wat maatwerk bevat, waardoor hier geen standaard prijs aan te hangen valt. Wel kunnen wij u beloven dat wij zeer redelijk en een concurrerend uurtarief aanbieden. Wilt u weten hoeveel het u exact gaat kosten? Vraag dan een offerte bij één van onze experts aan.

34.
Welke klussen doen jullie als aannemer?

Wij hebben een zeer breed portfolio als aannemer uit Almere en kunnen bijna alle klussen voor u uitvoeren. De klussen die wij uitvoeren zijn onder andere verbouwingen, renovaties, badkamer verbouwingen, elektricien, timmerman, schilderen, loodgieter, tegels zetten en stukadoor.

35.
Hoeveel moet ik bij jullie aanbetalen als aannemer uit Alphen aan den Rijn?

Veel bedrijven uit Alphen aan den Rijn werken met forse aanbetalingen op arbeid van 30 tot 40%. Wij bij David Verbouwingen Alphen aan den Rijn vinden dat maar niks en daarom werken wij zonder aanbetaling op de arbeid. Aan het eind van iedere gewerkte werkweek hoeft u pas te betalen voor de uitgevoerde werkzaamheden en dat alleen als u tevreden bent. Wij werken namelijk met een unieke tevredenheidsgarantie.

36.
Hoelang zijn de wachttijden in Alphen aan den Rijn en komt de offerte snel binnen?

Wij van David Verbouwingen streven er altijd naar om al binnen één week een afspraak te regelen met u. Vervolgens zullen wij pijlsnel de offerte naar u sturen. Accepteert u de offerte? Dan kunt u kiezen voor de mogelijkheid om binnen twee weken te starten met het project in Alphen aan den Rijn. Bij ons heeft u dus geen last van extreem lange wachttijden.

37.
Wordt er een winstopslag berekend op de materialen?

Nee, wij zetten geen winstmarge op de materialen die wij gebruiken. U koopt de materialen dus bij ons voor de inkoopprijs. In vergelijking met andere aannemers kan dit u tot 30% in de kosten schelen. Wij kunnen u daarom ook een zeer concurrerend uurtarief geven.

38.
Hoe lang duurt een aannemer in Alphen aan den Rijn?

Als u ons als aannemer huurt zullen wij geen klussen tussendoor voorrang geven. Onze focus ligt volledig op uw project en wij vertrekken pas als het af is. Dreigt het project toch niet binnen de afgesproken tijd af te komen? Dan lossen wij dit gelijk voor u op. Wij zullen extra mankracht inzitten om het toch op tijd af te krijgen. Zo weet u altijd zeker dat bij ons uw project binnen de afgesproken tijd af is. Daarnaast hebben wij geen onduidelijke garantievoorwaarde en wordt alles goed voor u geregeld.

39.
Hoe is het contact met de aannemer?

Als u voor ons kiest als aannemersbedrijf uit Alphen aan den Rijn kunt u ons zeven dagen per week bellen. De persoon waar u contact mee krijgt is de eigenaar zelf. Indien gewenst kunt u ons zelfs in de avonduren of feestdagen bellen. Hebben wij u telefoontje gemist? Dan zullen wij altijd zo snel mogelijk terugbellen.

40.
Hoe is de communicatie met het personeel?

Wij zorgen ervoor dat er altijd goede communicatie is. Er is altijd een Engelstalige projectcoördinator aanwezig. Heeft u liever iemand die Nederlands spreekt dan is dat zo geregeld. Bij ons kunnen wij u goede communicatie tussen u en ons personeel garanderen.

41.
Wat kost een complete verbouwing?

Elke woning of kantoor in Alphen aan den Rijn is anders, wat natuurlijk ook elke verbouwing helemaal anders maakt. Een verbouwing is een traject wat maatwerk bevat, waardoor hier geen standaard prijs aan te hangen valt. Wel kunnen wij u beloven dat wij zeer redelijk en een concurrerend uurtarief aanbieden. Wilt u weten hoeveel het u exact gaat kosten? Vraag dan een offerte bij één van onze experts aan.

42.
Welke klussen doen jullie als aannemer?

Wij hebben een zeer breed portfolio als aannemer uit Alphen aan den Rijn en kunnen bijna alle klussen voor u uitvoeren. De klussen die wij uitvoeren zijn onder andere verbouwingen, renovaties, badkamer verbouwingen, elektricien, timmerman, schilderen, loodgieter, tegels zetten en stukadoor.

43.
Hoeveel moet ik bij jullie aanbetalen als aannemer uit Amersfoort?

Veel bedrijven uit Amersfoort werken met forse aanbetalingen op arbeid van 30 tot 40%. Wij bij David Verbouwingen Amersfoort vinden dat maar niks en daarom werken wij zonder aanbetaling op de arbeid. Aan het eind van iedere gewerkte werkweek hoeft u pas te betalen voor de uitgevoerde werkzaamheden en dat alleen als u tevreden bent. Wij werken namelijk met een unieke tevredenheidsgarantie.

44.
Hoelang zijn de wachttijden in Amersfoort en komt de offerte snel binnen?

Wij van David Verbouwingen streven er altijd naar om al binnen één week een afspraak te regelen met u. Vervolgens zullen wij pijlsnel de offerte naar u sturen. Accepteert u de offerte? Dan kunt u kiezen voor de mogelijkheid om binnen twee weken te starten met het project in Amersfoort. Bij ons heeft u dus geen last van extreem lange wachttijden.

45.
Wordt er een winstopslag berekend op de materialen?

Nee, wij zetten geen winstmarge op de materialen die wij gebruiken. U koopt de materialen dus bij ons voor de inkoopprijs. In vergelijking met andere aannemers kan dit u tot 30% in de kosten schelen. Wij kunnen u daarom ook een zeer concurrerend uurtarief geven.

46.
Hoe lang duurt een aannemer in Amersfoort?

Als u ons als aannemer huurt zullen wij geen klussen tussendoor voorrang geven. Onze focus ligt volledig op uw project en wij vertrekken pas als het af is. Dreigt het project toch niet binnen de afgesproken tijd af te komen? Dan lossen wij dit gelijk voor u op. Wij zullen extra mankracht inzitten om het toch op tijd af te krijgen. Zo weet u altijd zeker dat bij ons uw project binnen de afgesproken tijd af is. Daarnaast hebben wij geen onduidelijke garantievoorwaarde en wordt alles goed voor u geregeld.

47.
Hoe is het contact met de aannemer?

Als u voor ons kiest als aannemersbedrijf uit Amersfoort kunt u ons zeven dagen per week bellen. De persoon waar u contact mee krijgt is de eigenaar zelf. Indien gewenst kunt u ons zelfs in de avonduren of feestdagen bellen. Hebben wij u telefoontje gemist? Dan zullen wij altijd zo snel mogelijk terugbellen.

48.
Hoe is de communicatie met het personeel?

Wij zorgen ervoor dat er altijd goede communicatie is. Er is altijd een Engelstalige projectcoördinator aanwezig. Heeft u liever iemand die Nederlands spreekt dan is dat zo geregeld. Bij ons kunnen wij u goede communicatie tussen u en ons personeel garanderen.

49.
Wat kost een complete verbouwing?

Elke woning of kantoor in Amersfoort is anders, wat natuurlijk ook elke verbouwing helemaal anders maakt. Een verbouwing is een traject wat maatwerk bevat, waardoor hier geen standaard prijs aan te hangen valt. Wel kunnen wij u beloven dat wij zeer redelijk en een concurrerend uurtarief aanbieden. Wilt u weten hoeveel het u exact gaat kosten? Vraag dan een offerte bij één van onze experts aan.

50.
Welke klussen doen jullie als aannemer?

Wij hebben een zeer breed portfolio als aannemer uit Amersfoort en kunnen bijna alle klussen voor u uitvoeren. De klussen die wij uitvoeren zijn onder andere verbouwingen, renovaties, badkamer verbouwingen, elektricien, timmerman, schilderen, loodgieter, tegels zetten en stukadoor.

51.
Hoeveel moet ik bij jullie aanbetalen als aannemer uit Amstelveen?

Veel bedrijven uit Amstelveen werken met forse aanbetalingen op arbeid van 30 tot 40%. Wij bij David Verbouwingen Amstelveen vinden dat maar niks en daarom werken wij zonder aanbetaling op de arbeid. Aan het eind van iedere gewerkte werkweek hoeft u pas te betalen voor de uitgevoerde werkzaamheden en dat alleen als u tevreden bent. Wij werken namelijk met een unieke tevredenheidsgarantie.

52.
Hoelang zijn de wachttijden in Amstelveen en komt de offerte snel binnen?

Wij van David Verbouwingen streven er altijd naar om al binnen één week een afspraak te regelen met u. Vervolgens zullen wij pijlsnel de offerte naar u sturen. Accepteert u de offerte? Dan kunt u kiezen voor de mogelijkheid om binnen twee weken te starten met het project in Amstelveen. Bij ons heeft u dus geen last van extreem lange wachttijden.

53.
Wordt er een winstopslag berekend op de materialen?

Nee, wij zetten geen winstmarge op de materialen die wij gebruiken. U koopt de materialen dus bij ons voor de inkoopprijs. In vergelijking met andere aannemers kan dit u tot 30% in de kosten schelen. Wij kunnen u daarom ook een zeer concurrerend uurtarief geven.

54.
Hoe lang duurt een aannemer in Amstelveen?

Als u ons als aannemer huurt zullen wij geen klussen tussendoor voorrang geven. Onze focus ligt volledig op uw project en wij vertrekken pas als het af is. Dreigt het project toch niet binnen de afgesproken tijd af te komen? Dan lossen wij dit gelijk voor u op. Wij zullen extra mankracht inzitten om het toch op tijd af te krijgen. Zo weet u altijd zeker dat bij ons uw project binnen de afgesproken tijd af is. Daarnaast hebben wij geen onduidelijke garantievoorwaarde en wordt alles goed voor u geregeld.

55.
Hoe is het contact met de aannemer?

Als u voor ons kiest als aannemersbedrijf uit Amstelveen kunt u ons zeven dagen per week bellen. De persoon waar u contact mee krijgt is de eigenaar zelf. Indien gewenst kunt u ons zelfs in de avonduren of feestdagen bellen. Hebben wij u telefoontje gemist? Dan zullen wij altijd zo snel mogelijk terugbellen.

56.
Hoe is de communicatie met het personeel?

Wij zorgen ervoor dat er altijd goede communicatie is. Er is altijd een Engelstalige projectcoördinator aanwezig. Heeft u liever iemand die Nederlands spreekt dan is dat zo geregeld. Bij ons kunnen wij u goede communicatie tussen u en ons personeel garanderen.

57.
Wat kost een complete verbouwing?

Elke woning of kantoor in Amstelveen is anders, wat natuurlijk ook elke verbouwing helemaal anders maakt. Een verbouwing is een traject wat maatwerk bevat, waardoor hier geen standaard prijs aan te hangen valt. Wel kunnen wij u beloven dat wij zeer redelijk en een concurrerend uurtarief aanbieden. Wilt u weten hoeveel het u exact gaat kosten? Vraag dan een offerte bij één van onze experts aan.

58.
Welke klussen doen jullie als aannemer?

Wij hebben een zeer breed portfolio als aannemer uit Amstelveen en kunnen bijna alle klussen voor u uitvoeren. De klussen die wij uitvoeren zijn onder andere verbouwingen, renovaties, badkamer verbouwingen, elektricien, timmerman, schilderen, loodgieter, tegels zetten en stukadoor.

59.
Hoeveel moet ik bij jullie aanbetalen als aannemer uit Amsterdam?

Veel bedrijven uit Amsterdam werken met forse aanbetalingen op arbeid van 30 tot 40%. Wij bij David Verbouwingen Amsterdam vinden dat maar niks en daarom werken wij zonder aanbetaling op de arbeid. Aan het eind van iedere gewerkte werkweek hoeft u pas te betalen voor de uitgevoerde werkzaamheden en dat alleen als u tevreden bent. Wij werken namelijk met een unieke tevredenheidsgarantie.

60.
Hoelang zijn de wachttijden in Amsterdam en komt de offerte snel binnen?

Wij van David Verbouwingen streven er altijd naar om al binnen één week een afspraak te regelen met u. Vervolgens zullen wij pijlsnel de offerte naar u sturen. Accepteert u de offerte? Dan kunt u kiezen voor de mogelijkheid om binnen twee weken te starten met het project in Amsterdam. Bij ons heeft u dus geen last van extreem lange wachttijden.

61.
Wordt er een winstopslag berekend op de materialen?

Nee, wij zetten geen winstmarge op de materialen die wij gebruiken. U koopt de materialen dus bij ons voor de inkoopprijs. In vergelijking met andere aannemers kan dit u tot 30% in de kosten schelen. Wij kunnen u daarom ook een zeer concurrerend uurtarief geven.

62.
Hoe lang duurt een aannemer in Amsterdam?

Als u ons als aannemer huurt zullen wij geen klussen tussendoor voorrang geven. Onze focus ligt volledig op uw project en wij vertrekken pas als het af is. Dreigt het project toch niet binnen de afgesproken tijd af te komen? Dan lossen wij dit gelijk voor u op. Wij zullen extra mankracht inzitten om het toch op tijd af te krijgen. Zo weet u altijd zeker dat bij ons uw project binnen de afgesproken tijd af is. Daarnaast hebben wij geen onduidelijke garantievoorwaarde en wordt alles goed voor u geregeld.

63.
Hoe is het contact met de aannemer?

Als u voor ons kiest als aannemersbedrijf uit Amsterdam kunt u ons zeven dagen per week bellen. De persoon waar u contact mee krijgt is de eigenaar zelf. Indien gewenst kunt u ons zelfs in de avonduren of feestdagen bellen. Hebben wij u telefoontje gemist? Dan zullen wij altijd zo snel mogelijk terugbellen.

64.
Hoe is de communicatie met het personeel?

Wij zorgen ervoor dat er altijd goede communicatie is. Er is altijd een Engelstalige projectcoördinator aanwezig. Heeft u liever iemand die Nederlands spreekt dan is dat zo geregeld. Bij ons kunnen wij u goede communicatie tussen u en ons personeel garanderen.

65.
Wat kost een complete verbouwing?

Elke woning of kantoor in Amsterdam is anders, wat natuurlijk ook elke verbouwing helemaal anders maakt. Een verbouwing is een traject wat maatwerk bevat, waardoor hier geen standaard prijs aan te hangen valt. Wel kunnen wij u beloven dat wij zeer redelijk en een concurrerend uurtarief aanbieden. Wilt u weten hoeveel het u exact gaat kosten? Vraag dan een offerte bij één van onze experts aan.

66.
Welke klussen doen jullie als aannemer?

Wij hebben een zeer breed portfolio als aannemer uit Amsterdam en kunnen bijna alle klussen voor u uitvoeren. De klussen die wij uitvoeren zijn onder andere verbouwingen, renovaties, badkamer verbouwingen, elektricien, timmerman, schilderen, loodgieter, tegels zetten en stukadoor.

67.
Hoeveel moet ik bij jullie aanbetalen als aannemer uit Apeldoorn?

Veel bedrijven uit Apeldoorn werken met forse aanbetalingen op arbeid van 30 tot 40%. Wij bij David Verbouwingen Apeldoorn vinden dat maar niks en daarom werken wij zonder aanbetaling op de arbeid. Aan het eind van iedere gewerkte werkweek hoeft u pas te betalen voor de uitgevoerde werkzaamheden en dat alleen als u tevreden bent. Wij werken namelijk met een unieke tevredenheidsgarantie.

68.
Hoelang zijn de wachttijden in Apeldoorn en komt de offerte snel binnen?

Wij van David Verbouwingen streven er altijd naar om al binnen één week een afspraak te regelen met u. Vervolgens zullen wij pijlsnel de offerte naar u sturen. Accepteert u de offerte? Dan kunt u kiezen voor de mogelijkheid om binnen twee weken te starten met het project in Apeldoorn. Bij ons heeft u dus geen last van extreem lange wachttijden.

69.
Wordt er een winstopslag berekend op de materialen?

Nee, wij zetten geen winstmarge op de materialen die wij gebruiken. U koopt de materialen dus bij ons voor de inkoopprijs. In vergelijking met andere aannemers kan dit u tot 30% in de kosten schelen. Wij kunnen u daarom ook een zeer concurrerend uurtarief geven.

70.
Hoe lang duurt een aannemer in Apeldoorn?

Als u ons als aannemer huurt zullen wij geen klussen tussendoor voorrang geven. Onze focus ligt volledig op uw project en wij vertrekken pas als het af is. Dreigt het project toch niet binnen de afgesproken tijd af te komen? Dan lossen wij dit gelijk voor u op. Wij zullen extra mankracht inzitten om het toch op tijd af te krijgen. Zo weet u altijd zeker dat bij ons uw project binnen de afgesproken tijd af is. Daarnaast hebben wij geen onduidelijke garantievoorwaarde en wordt alles goed voor u geregeld.

71.
Hoe is het contact met de aannemer?

Als u voor ons kiest als aannemersbedrijf uit Apeldoorn kunt u ons zeven dagen per week bellen. De persoon waar u contact mee krijgt is de eigenaar zelf. Indien gewenst kunt u ons zelfs in de avonduren of feestdagen bellen. Hebben wij u telefoontje gemist? Dan zullen wij altijd zo snel mogelijk terugbellen.

72.
Hoe is de communicatie met het personeel?

Wij zorgen ervoor dat er altijd goede communicatie is. Er is altijd een Engelstalige projectcoördinator aanwezig. Heeft u liever iemand die Nederlands spreekt dan is dat zo geregeld. Bij ons kunnen wij u goede communicatie tussen u en ons personeel garanderen.

73.
Wat kost een complete verbouwing?

Elke woning of kantoor in Apeldoorn is anders, wat natuurlijk ook elke verbouwing helemaal anders maakt. Een verbouwing is een traject wat maatwerk bevat, waardoor hier geen standaard prijs aan te hangen valt. Wel kunnen wij u beloven dat wij zeer redelijk en een concurrerend uurtarief aanbieden. Wilt u weten hoeveel het u exact gaat kosten? Vraag dan een offerte bij één van onze experts aan.

74.
Welke klussen doen jullie als aannemer?

Wij hebben een zeer breed portfolio als aannemer uit Apeldoorn en kunnen bijna alle klussen voor u uitvoeren. De klussen die wij uitvoeren zijn onder andere verbouwingen, renovaties, badkamer verbouwingen, elektricien, timmerman, schilderen, loodgieter, tegels zetten en stukadoor.

75.
Hoeveel moet ik bij jullie aanbetalen als aannemer uit Barendrecht?

Veel bedrijven uit Barendrecht werken met forse aanbetalingen op arbeid van 30 tot 40%. Wij bij David Verbouwingen Barendrecht vinden dat maar niks en daarom werken wij zonder aanbetaling op de arbeid. Aan het eind van iedere gewerkte werkweek hoeft u pas te betalen voor de uitgevoerde werkzaamheden en dat alleen als u tevreden bent. Wij werken namelijk met een unieke tevredenheidsgarantie.

76.
Hoelang zijn de wachttijden in Barendrecht en komt de offerte snel binnen?

Wij van David Verbouwingen streven er altijd naar om al binnen één week een afspraak te regelen met u. Vervolgens zullen wij pijlsnel de offerte naar u sturen. Accepteert u de offerte? Dan kunt u kiezen voor de mogelijkheid om binnen twee weken te starten met het project in Barendrecht. Bij ons heeft u dus geen last van extreem lange wachttijden.

77.
Wordt er een winstopslag berekend op de materialen?

Nee, wij zetten geen winstmarge op de materialen die wij gebruiken. U koopt de materialen dus bij ons voor de inkoopprijs. In vergelijking met andere aannemers kan dit u tot 30% in de kosten schelen. Wij kunnen u daarom ook een zeer concurrerend uurtarief geven.

78.
Hoe lang duurt een aannemer in Barendrecht?

Als u ons als aannemer huurt zullen wij geen klussen tussendoor voorrang geven. Onze focus ligt volledig op uw project en wij vertrekken pas als het af is. Dreigt het project toch niet binnen de afgesproken tijd af te komen? Dan lossen wij dit gelijk voor u op. Wij zullen extra mankracht inzitten om het toch op tijd af te krijgen. Zo weet u altijd zeker dat bij ons uw project binnen de afgesproken tijd af is. Daarnaast hebben wij geen onduidelijke garantievoorwaarde en wordt alles goed voor u geregeld.

79.
Hoe is het contact met de aannemer?

Als u voor ons kiest als aannemersbedrijf uit Barendrecht kunt u ons zeven dagen per week bellen. De persoon waar u contact mee krijgt is de eigenaar zelf. Indien gewenst kunt u ons zelfs in de avonduren of feestdagen bellen. Hebben wij u telefoontje gemist? Dan zullen wij altijd zo snel mogelijk terugbellen.

80.
Hoe is de communicatie met het personeel?

Wij zorgen ervoor dat er altijd goede communicatie is. Er is altijd een Engelstalige projectcoördinator aanwezig. Heeft u liever iemand die Nederlands spreekt dan is dat zo geregeld. Bij ons kunnen wij u goede communicatie tussen u en ons personeel garanderen.

81.
Wat kost een complete verbouwing?

Elke woning of kantoor in Barendrecht is anders, wat natuurlijk ook elke verbouwing helemaal anders maakt. Een verbouwing is een traject wat maatwerk bevat, waardoor hier geen standaard prijs aan te hangen valt. Wel kunnen wij u beloven dat wij zeer redelijk en een concurrerend uurtarief aanbieden. Wilt u weten hoeveel het u exact gaat kosten? Vraag dan een offerte bij één van onze experts aan.

82.
Welke klussen doen jullie als aannemer?

Wij hebben een zeer breed portfolio als aannemer uit Barendrecht en kunnen bijna alle klussen voor u uitvoeren. De klussen die wij uitvoeren zijn onder andere verbouwingen, renovaties, badkamer verbouwingen, elektricien, timmerman, schilderen, loodgieter, tegels zetten en stukadoor.

83.
Hoeveel moet ik bij jullie aanbetalen als aannemer uit Berkel en Rodenrijs?

Veel bedrijven uit Berkel en Rodenrijs werken met forse aanbetalingen op arbeid van 30 tot 40%. Wij bij David Verbouwingen Berkel en Rodenrijs vinden dat maar niks en daarom werken wij zonder aanbetaling op de arbeid. Aan het eind van iedere gewerkte werkweek hoeft u pas te betalen voor de uitgevoerde werkzaamheden en dat alleen als u tevreden bent. Wij werken namelijk met een unieke tevredenheidsgarantie.

84.
Hoelang zijn de wachttijden in Berkel en Rodenrijs en komt de offerte snel binnen?

Wij van David Verbouwingen streven er altijd naar om al binnen één week een afspraak te regelen met u. Vervolgens zullen wij pijlsnel de offerte naar u sturen. Accepteert u de offerte? Dan kunt u kiezen voor de mogelijkheid om binnen twee weken te starten met het project in Berkel en Rodenrijs. Bij ons heeft u dus geen last van extreem lange wachttijden.

85.
Wordt er een winstopslag berekend op de materialen?

Nee, wij zetten geen winstmarge op de materialen die wij gebruiken. U koopt de materialen dus bij ons voor de inkoopprijs. In vergelijking met andere aannemers kan dit u tot 30% in de kosten schelen. Wij kunnen u daarom ook een zeer concurrerend uurtarief geven.

86.
Hoe lang duurt een aannemer in Berkel en Rodenrijs?

Als u ons als aannemer huurt zullen wij geen klussen tussendoor voorrang geven. Onze focus ligt volledig op uw project en wij vertrekken pas als het af is. Dreigt het project toch niet binnen de afgesproken tijd af te komen? Dan lossen wij dit gelijk voor u op. Wij zullen extra mankracht inzitten om het toch op tijd af te krijgen. Zo weet u altijd zeker dat bij ons uw project binnen de afgesproken tijd af is. Daarnaast hebben wij geen onduidelijke garantievoorwaarde en wordt alles goed voor u geregeld.

87.
Hoe is het contact met de aannemer?

Als u voor ons kiest als aannemersbedrijf uit Berkel en Rodenrijs kunt u ons zeven dagen per week bellen. De persoon waar u contact mee krijgt is de eigenaar zelf. Indien gewenst kunt u ons zelfs in de avonduren of feestdagen bellen. Hebben wij u telefoontje gemist? Dan zullen wij altijd zo snel mogelijk terugbellen.

88.
Hoe is de communicatie met het personeel?

Wij zorgen ervoor dat er altijd goede communicatie is. Er is altijd een Engelstalige projectcoördinator aanwezig. Heeft u liever iemand die Nederlands spreekt dan is dat zo geregeld. Bij ons kunnen wij u goede communicatie tussen u en ons personeel garanderen.

89.
Wat kost een complete verbouwing?

Elke woning of kantoor in Berkel en Rodenrijs is anders, wat natuurlijk ook elke verbouwing helemaal anders maakt. Een verbouwing is een traject wat maatwerk bevat, waardoor hier geen standaard prijs aan te hangen valt. Wel kunnen wij u beloven dat wij zeer redelijk en een concurrerend uurtarief aanbieden. Wilt u weten hoeveel het u exact gaat kosten? Vraag dan een offerte bij één van onze experts aan.

90.
Welke klussen doen jullie als aannemer?

Wij hebben een zeer breed portfolio als aannemer uit Berkel en Rodenrijs en kunnen bijna alle klussen voor u uitvoeren. De klussen die wij uitvoeren zijn onder andere verbouwingen, renovaties, badkamer verbouwingen, elektricien, timmerman, schilderen, loodgieter, tegels zetten en stukadoor.

91.
Hoeveel moet ik bij jullie aanbetalen als aannemer uit Bleiswijk?

Veel bedrijven uit Bleiswijk werken met forse aanbetalingen op arbeid van 30 tot 40%. Wij bij David Verbouwingen Bleiswijk vinden dat maar niks en daarom werken wij zonder aanbetaling op de arbeid. Aan het eind van iedere gewerkte werkweek hoeft u pas te betalen voor de uitgevoerde werkzaamheden en dat alleen als u tevreden bent. Wij werken namelijk met een unieke tevredenheidsgarantie.

92.
Hoelang zijn de wachttijden in Bleiswijk en komt de offerte snel binnen?

Wij van David Verbouwingen streven er altijd naar om al binnen één week een afspraak te regelen met u. Vervolgens zullen wij pijlsnel de offerte naar u sturen. Accepteert u de offerte? Dan kunt u kiezen voor de mogelijkheid om binnen twee weken te starten met het project in Bleiswijk. Bij ons heeft u dus geen last van extreem lange wachttijden.

93.
Wordt er een winstopslag berekend op de materialen?

Nee, wij zetten geen winstmarge op de materialen die wij gebruiken. U koopt de materialen dus bij ons voor de inkoopprijs. In vergelijking met andere aannemers kan dit u tot 30% in de kosten schelen. Wij kunnen u daarom ook een zeer concurrerend uurtarief geven.

94.
Hoe lang duurt een aannemer in Bleiswijk?

Als u ons als aannemer huurt zullen wij geen klussen tussendoor voorrang geven. Onze focus ligt volledig op uw project en wij vertrekken pas als het af is. Dreigt het project toch niet binnen de afgesproken tijd af te komen? Dan lossen wij dit gelijk voor u op. Wij zullen extra mankracht inzitten om het toch op tijd af te krijgen. Zo weet u altijd zeker dat bij ons uw project binnen de afgesproken tijd af is. Daarnaast hebben wij geen onduidelijke garantievoorwaarde en wordt alles goed voor u geregeld.

95.
Hoe is het contact met de aannemer?

Als u voor ons kiest als aannemersbedrijf uit Bleiswijk kunt u ons zeven dagen per week bellen. De persoon waar u contact mee krijgt is de eigenaar zelf. Indien gewenst kunt u ons zelfs in de avonduren of feestdagen bellen. Hebben wij u telefoontje gemist? Dan zullen wij altijd zo snel mogelijk terugbellen.

96.
Hoe is de communicatie met het personeel?

Wij zorgen ervoor dat er altijd goede communicatie is. Er is altijd een Engelstalige projectcoördinator aanwezig. Heeft u liever iemand die Nederlands spreekt dan is dat zo geregeld. Bij ons kunnen wij u goede communicatie tussen u en ons personeel garanderen.

97.
Wat kost een complete verbouwing?

Elke woning of kantoor in Bleiswijk is anders, wat natuurlijk ook elke verbouwing helemaal anders maakt. Een verbouwing is een traject wat maatwerk bevat, waardoor hier geen standaard prijs aan te hangen valt. Wel kunnen wij u beloven dat wij zeer redelijk en een concurrerend uurtarief aanbieden. Wilt u weten hoeveel het u exact gaat kosten? Vraag dan een offerte bij één van onze experts aan.

98.
Welke klussen doen jullie als aannemer?

Wij hebben een zeer breed portfolio als aannemer uit Bleiswijk en kunnen bijna alle klussen voor u uitvoeren. De klussen die wij uitvoeren zijn onder andere verbouwingen, renovaties, badkamer verbouwingen, elektricien, timmerman, schilderen, loodgieter, tegels zetten en stukadoor.

99.
Hoeveel moet ik bij jullie aanbetalen als aannemer uit Breda?

Veel bedrijven uit Breda werken met forse aanbetalingen op arbeid van 30 tot 40%. Wij bij David Verbouwingen Breda vinden dat maar niks en daarom werken wij zonder aanbetaling op de arbeid. Aan het eind van iedere gewerkte werkweek hoeft u pas te betalen voor de uitgevoerde werkzaamheden en dat alleen als u tevreden bent. Wij werken namelijk met een unieke tevredenheidsgarantie.

Copyright ©
2024
All Rights Reserved Website & Google optimalisatie
06 286 492 61
envelopephone-handsetchevron-leftchevron-right